onsdag 30 januari 2008

Volvo + Ahlgrens = Sant

Jösses, såg precis den här nyheten på Dagens Nyheters hemsida. Fantastiskt smart! Trodde inte Volvo hade modet att göra så här roliga kampanjer, men där hade jag lyckligtvis fel. Känns som en given merge så här i efterhand. Blir egentligen mest paff över att det inte har gjorts tidigare.

ps. Letar febrilt efter TV4 Faktas senaste reklamfilm som jag skulle vilja tipsa om. Vet inte vilka som har gjort den (tipsa gärna ni som vet), men såg den för första gången på bio för två veckor sedan och numera går den på tv också. Otroligt tankeväckande och snygg. Får mig att morra lite över att vi inte har TV4 Fakta hemma. Återkommer när jag hittar den....

Andra bloggar om: , , , , , , ,

3 kommentarer:

Cosmo girl sa...

Tycker det är osmakligt att göra en godis-V70. Frågan är egentligen hur korkade Ahlgrens är när de gör en sån här kampanj mitt i debatten om att minska bilars co2-utsläpp till 120 g/km (V70 ligger långt över 120 g/km). Pinsamt dålig omvärldsbevakning...

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

The Girls Of Florida sa...

Jag tycker inte att det är det minsta osmakligt utan ska genast sätta tänderna i en Volvo.